ربانی‌زاده ،معاون امور اقتصاد‌ی استانداری فارس گفت:افرادی که به هر نحوه به دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریقبرای اعتراض به دهک بندی یارانه به کجا مراجعه کنیم ؟ سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تأیید شود یارانه آنها جبران خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ 17 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: ربانی‌زاده ،معاون امور اقتصاد‌ی استانداری فارس گفت:افرادی که به هر نحوه به دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریقبرای اعتراض به دهک بندی یارانه به کجا مراجعه کنیم ؟ سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تأیید شود یارانه آنها جبران خواهد شد.

همچنین شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات در این زمینه در اختیار مردم گذاشته می‌شود.

به گفته وی، جاماندگان از یارانه و افرادی که اصلاً یارانه نمی‌گرفتند، باید برای ثبت‌نام به سامانه my.gov.ir سازمان هدفمندسازی مراجعه شود.

محسن ربانی‌زاده با بیان اینکه امکان تغییرات در خانوار و یارانه‌بگیران وجود دارد، گفت: مراکز پلیس+۱۰ آماده هستند و در بازه ۱۰ روزه تغییرات مورد درخواست مردم را انجام می‌دهند .

 

برچسب ها: اعتراض ، یارانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار